Spotkania biznesowe i konferencje coraz częściej przyjmują nietypową formę, co związane może być z dążeniami firm do przyciągnięcia dobrze rokujących kontrahentów, wzmocnieniem benefitów pracowniczych czy uatrakcyjnieniem oferty dla kursantów zewnętrznych. Bardzo interesującym wyborem jest konferencja w SPA, łącząca prelekcje z wypoczynkiem fizycznym i psychicznym. Spotkanie takie nie traci nic ze swojego profesjonalizmu, a dodatkowo wiązać się z nim mogą korzyści niemożliwe do osiągnięcia w inny sposób. Jakie?

1. Konferencja i SPA, czyli budowanie relacji

2. Aspekt marketingowy konferencji w SPA

3. Korzyści wizerunkowe

Miejsce oraz sposób organizacji spotkań biznesowych mogą bardzo dużo mówić o firmie. Zanim wybierzemy lokalizację, sprawdźmy szczegóły. Idealnie, jeśli dany hotel lub centrum biznesowe konkretnie wskazuje dostępne atrakcje i możliwości, tak jak na stronie: https://www.zamek-gniew.pl/polecamy/konferencje-w-spa-zamku-gniew.

Konferencja i SPA, czyli budowanie relacji

Jan Kulczyk mawiał, że biznes opiera się na relacjach między ludźmi, a nie liczbach. Trudno odmówić temu powiedzeniu słuszności, a jego prawdziwość potwierdzić mógł zapewne każdy, kto kiedykolwiek przeniósł negocjacje poza gabinet, na przykład do restauracji. Konferencja w SPA jest wyraźnie nacechowana takim pozasłużbowym kontaktem, dzięki któremu można wypracować porozumienie i stworzyć podstawy do przyszłej współpracy. Atmosfera spotkania również ma niebagatelne znaczenie...

Aspekt marketingowy konferencji w SPA

Konferencja i SPA to dobre połączenie także ze względów marketingowych. Wykorzystać można tu przynajmniej kilka mechanizmów. Pierwszym jest reguła wzajemności. Chcąc wyjaśnić jej sedno w skrócie, wystarczy powiedzieć, że ludzie skłonni są do podejmowania pewnych decyzji lub pójścia na ustępstwa, jeżeli proponująca je osoba wcześniej coś dla nich zrobiła. Można wykorzystać także siłę skojarzeń: pobyt w SPA kojarzy się z przyjemnością i relaksem, a pozytywne wrażenie łatwo przenieść na osobę lub firmę, z którą rozważa się współpracę. Nieco spłycając tę kwestię, można rzec, że w ten sposób "zmiękcza się" negocjatora.

Korzyści wizerunkowe

Firma, która sięga po oryginalne metody i rezygnuje z oczywistych rozwiązań, takich jak negocjacje i rozmowy wyłącznie w zaciszu gabinetu, buduje swój wizerunek przedsiębiorstwa nowoczesnego, innowacyjnego i nastawionego na współpracę. Podmioty zewnętrzne traktuje nie jak interesantów, a partnerów i kooperantów. W dzisiejszych czasach coraz większe znaczenie ma nie tylko dystrybuowane dobro, ale to, z kim wchodzi się w relację biznesową.

Informacje

Serwis Hotel-Prestige jest własnością firmy Sitte.pl. Wszystkie zamieszczone artykuły i materiały są chronione prawami autorskimi i nie można ich kopiować bez zgody naszej firmy. Jeśli mają Państwo ciekawe materiały i chcą je opublikować na łamach naszego serwisu prosimy o kontakt pod adresem Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Kontakt

606 281 023
81 473 2011
 

sitte.pl
 

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.