Rynek piwny w Polsce rozrasta się bardzo szybko nie bez powodu – jesteśmy czwartym narodem w Europie pod względem ilości piwa wypijanego rocznie według statystyk z końca ubiegłej dekady. Są znane piwa popularnych marek, po które chętnie sięgamy od lat i od nich nie odstępujemy, pojawiają się coraz nowsze marki próbujące podbijać krajowy rynek, a właściwie odbijać jego część z miernym skutkiem, ale to nie wszystko. Na rynku stale pojawiają się piwa dedykowane. W jaki sposób możemy scharakteryzować piwo dedykowane?

Piwo dedykowane to kompletny produkt

Rodzajów piw jest dziś tak wiele, że coraz trudniejsze staje się zdefiniowanie, czym piwo właściwie jest. Jeszcze pewien czas temu bez wahania powiedzielibyśmy, że to napój alkoholowy, który powstaje w wyniku fermentacji alkoholowej brzeczki piwnej. No tak, ale w takim razie, czym jest piwo bezalkoholowe? Czym jest mieszanka piwa z lemoniadą? - Czy to wciąż piwa, czy może już napoje piwopochodne? Naszym zdaniem nazywanie takich napojów piwami jest jak nazywanie rozcieńczonego syropu owocowego sokiem. Nie o tym jednak rzecz. W naszej opinii piwo to napój alkoholowy powstały w wyniku konkretnych procesów, a piwo dedykowane to kompletny produkt z takim napojem. Konkretny napój w konkretnej butelce z konkretną etykietą i kapslem.

Istota piwa dedykowanego

Piwo dedykowane jako kompletny produkt można porównać do praktycznego gadżetu reklamowego wysokiej jakości. Praktycznego – bo odbiorca zrobi z niego użytek, a nie odłoży na bok w niepamięć, reklamowego – bo ma swoje konkretne zadanie promocyjne lub upamiętniające, wysokiej jakości – bo produkowane jest przez prawdziwe browary rzemieślnicze, a te do swoich zadań podchodzą z niesamowitą pieczołowitością. O dokładniejsze wyjaśnienie tematu poprosiliśmy specjalistów, którzy zajmują się piwami Pilsvar. Piwa dedykowane mogą służyć na przykład jako produkty promujące regiony, miejsca, lokale, obiekty, czy firmy, mogą stanowić też wspaniałe upamiętnienie ważnych wydarzeń. Nazwa piwa dedykowanego jest tu bardzo trafiona, ponieważ produkt taki dedykacje ma de facto dwie, działające w dwie strony. Załóżmy, że właściciel hotelu chce stworzyć piwo dedykowane dla swoich klientów, które będzie miało konkretny smak, zapach i które będzie zamykane w butelkach ze szkła o zadanych barwach, z etykietami i kapslami nawiązującymi do logo hotelu. Właściciel hotelu swoją wizję piwa dedykowanego klientom przedstawia browarowi rzemieślniczemu, a tam powstaje dla niego coś w rodzaju dedykacji zwrotnej, projekt piwa: browar opracowuje kompozycję smaków i aromatów, dopieszczając wszystkie istotne szczegóły.

Informacje

Serwis Hotel-Prestige jest własnością firmy Sitte.pl. Wszystkie zamieszczone artykuły i materiały są chronione prawami autorskimi i nie można ich kopiować bez zgody naszej firmy. Jeśli mają Państwo ciekawe materiały i chcą je opublikować na łamach naszego serwisu prosimy o kontakt pod adresem Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Kontakt

606 281 023
81 473 2011
 

sitte.pl
 

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.