Nowoczesne rozwiązania rewolucjonizują branżę gastronomiczną, zmieniając tryb, w który restauracje obsługują konsumentów i administrują swoim biznesem. Kody QR, punkty samoobsługowe, lub użycie AI stają się raz za razem w wyższym stopniu wszechstronne, naprawiając nie tylko przeżycia klienta, ale dodatkowo procesy operacyjne w restauracjach.

Pandemia a gastronomia - jak nowe technologie zmieniają grę

Sytuacja pandemii COVID-19 znacznie bardziej przyspieszyła ten kierunek, przymuszając restauracje do przeniesienia cząstki swojej aktywności do internetu. Więcej niż połowa naszych rodaków zamawia dania przez internet, co pokazuje, jak ważna stała się cyfryzacja w sektorze gastronomicznym.

Personalizowane doświadczenia w gastronomii - przyszłość obsługi klienta

Nowe technologie w dużej mierze uprzystępniają tok zamawiania jedzenia, ale także wpływają pozytywnie na satysfakcję konsumentów. Stosowanie prostych nawigacji w punktach samoobsługowych redukuje czas wyczekiwania w kolejce, zaś cyfrowe menu zapewnia lepsze zrozumienie propozycji.

AI jako narzędzie do efektywnego zarządzania biznesem

Niemniej technologie wykraczają poza tylko obsługę klienta. Dzięki cyfrowej automatyzacji restauratorzy aktualnie bardziej efektywne narzędzia do przewidywania środków, składania zleceń, lub zarządzania pracownikami. Programy szkoleń dla kadry są w stanie być w tej chwili bardziej zaawansowane za pośrednictwem aplikacji mobilnych, co zwiększa pracę oraz jakość obsługi. Fundamentalną wartością odkrywczych technologii jest opcja personalizacji usług. Za pośrednictwem gromadzenia danych restauracje są w stanie należycie poznać oczekiwania klientów i zaadaptować ofertę do ich potrzeb. AI wspiera właścicieli restauracji w zgadywaniu działań konsumentów oraz w usprawnieniu transakcji, a to zwiększa skuteczność działalności usługowej. Wraz z rozrostem technologii, sztuczna inteligencja okaże się coraz to bardziej nadrzędnym czynnikiem w prowadzeniu restauracji. Uzupełniając akcje promocyjne, planując doręczanie, czy optymalizując administrowanie zasobami, AI stanie się stałym pomocnikiem każdego menadżera lokalu gastronomicznego. Finalnie należy rzec, iż kluczem do sukcesu będzie uzyskanie oraz zachowanie zadowolonych klientów we wszelkich kanałach handlu - od transportu po lokale stacjonarne. W związku z tym inwestycja w nowoczesne rozwiązania stanie będzie coraz w wyższym stopniu kluczowa dla każdego przedsiębiorcy w branży gastronomicznej.

Informacje

Serwis Hotel-Prestige jest własnością firmy Sitte.pl. Wszystkie zamieszczone artykuły i materiały są chronione prawami autorskimi i nie można ich kopiować bez zgody naszej firmy. Jeśli mają Państwo ciekawe materiały i chcą je opublikować na łamach naszego serwisu prosimy o kontakt pod adresem Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Kontakt

606 281 023
81 473 2011
 

sitte.pl
 

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.